RSS|archives|admin

スポンサーサイト

--.--.-- --


Category:スポンサー広告 | Comment(-) | Trackback(-) | top↑ |

ELLEGARDEN/Marry Me

2010.02.28 Sun
ELLEGARDEN/Marry Me



Somewhere closer I can hear the wedding bell
It's a fine day I am wearing a blue shirts like the sky
I am standing in the line while holding confetti
I see the girl of my dream is shining like the sun beside him

Won't you marry me if I could be a rich boy
Won't you marry me if I could be very handsome
Won't you marry me if I could be a tall guy
Don't you marry him if I could be in the next life

You're an idol in high school He was a quarter back
He has sold me a photocopy of your photograph
I am standing in the line while holding confetti
I see the girl of my dream is smiling like the sun in her wedding dress

Maybe not She don't remember me
Maybe not She don't know how I feel
Maybe not She don't even know my last name

Won't you marry me if I could be a rich boy
Won't you marry me if I could be very handsome
Won't you marry me if I could be a tall guy
Don't you marry him
He's just another stupid in the next life

-------------------------------------------------------

近くでウェディングベルが聞こえる
今日はいい天気で僕は空みたいな青いシャツを着てる
僕は紙ふぶきを握り締めて列に並んで
夢にまで見た女の子が彼の横で
太陽みたいに輝いてるのを見ている

僕と結婚して 金持ちの子供になれたら
僕と結婚して すげーハンサムになれたら
僕と結婚して 背が高い男になれたら
そいつとは結婚しないでよ 次の人生でそうなれたら

君はハイスクールで憧れの的 彼はクォーターバックだった
僕はそいつから君の写真のコピーを買ったんだ
僕は紙ふぶきを握り締めて列に並んで
夢にまで見た女の子がウェディングドレスを着て
太陽みたいに微笑んでるのを見ている

多分ないね 彼女は僕のことを憶えてないよ
多分ないね 彼女は僕の気持ちなんて知らない
多分ないね 彼女は僕の名字さえ知らないんだ

僕と結婚して 金持ちの子供になれたら
僕と結婚して すげーハンサムになれたら
僕と結婚して 背が高い男になれたら
そいつとは結婚しないでよ
そいつは次の人生じゃただの阿呆さ






blogram投票ボタン

Theme:お気に入りの曲♪ | Genre:音楽 |
Category:ELLEGARDEN | Comment(0) | Trackback(0) | top↑ |
<<のっとられ。 | HOME | ELLEGARDEN/サンタクロース>>
name
title
mail
url

[     ]
Trackback URL
http://wanwan103.blog24.fc2.com/tb.php/170-c048bf02

